2. september – 28. oktober
Tidspunkt: 14. oktober 2025 kl. 09:00 – 10:00
Med moglegheitene identifiserte og forståing av data si betyding for vellukka digitalisering, vil den tredje samlinga gå i djupna på korleis ein praktisk definerer og utviklar ei digitaliseringsmoglegheit frå idé til konkret og realiserbart digitaliseringsprosjekt tilpassa ressursane i organisasjonen.
Samlinga vil trekkje konturane av kva desse innovative casene bør innehalde som levedyktige tenester, moglegheiter for heilskaplege plattformer, kva verdi og effektar dei vil skape for kven, og ikkje minst kva data dei vil krevje. Illustrative døme blir trekt fram rundt reisemål som vil utvikle eigne AI-agentar og datadrivne innsiktsplattformer.
Denne seminarserien på 4 delar er ein del av ei satsing som EDIH Oceanopolis og det nasjonale reisleivsnettverket NDBR har gått saman om for å løfte kunnskapen og konkurransekrafta til norske reisemål gjennom eit felles kompetanse- og utviklingsløp. Dei digitale seminara er opne for alle organisasjonar som har ei rolle som destinasjonsselskap i Noreg.
Kven: Målgruppa for dette kurset er tilsette i destinasjonsselskap og tilsvarande.
Når: Fire digitale samlingar i perioden 2. september – 28. oktober 2025
Kva: Korleis kan digitalisering og kunstig intelligens gje betre tenester, smartare drift og nye inntektsmoglegheiter for norske destinasjonsselskap? Gjennom fire samlingar får du kunnskap, innsikt i digitale verktøy og konkrete case – frå moglegheit til implementering.
Læringsutbyte: Innsikt i korleis destinasjonsselskap kan bli datadrivne og bruke AI – kunstig intelligens – for betre tenester og gjesterelasjonar, innsikt og analyse, vekst og auka produktivitet, berekraftig drift og ressursutnytting, og ikkje minst gje økonomiske gevinstar.
Påmelding: påmelding via Checkin. Deltakarar får tilsendt lenkje til den aktuelle samlinga i forkant av kvar samling.
Digital Launch blir tilbydd med 100% rabatt for både SMB, offentleg sektor og Midcaps. Ta kontakt for meir informasjon.