Innovasjon Norge

.
Klokka:

klokka. 08:30-10:00

Hjelmeland Kommune inviterer til frukostmøte med rådgivar Fredrik Hetlelid Pedersen frå Innovasjon Norge Rogaland.

Innovasjon Norge bidreg med tilskot og lån til mange bedrifter i Ryfylke. Bli med på møtet og lær meir om dei ulike ordningane og tilboda som Innovasjon Norge har.

I etterkant av frukostmøtet (sett av 1. time) til individuelle møte med Innovasjon Norge der du kan presentere din forretningside eller prosjekt.

Møtet er gratis.

Påmelding innan 22. mai til leif.roar.larsen@hjelmeland.kommune.no

Ta kontakt for meir info og påmelding

Prosjekt