2. september – 28. oktober
Tidspunkt: 2. september kl. 10:15 – 11:45
Første samling er ei innføring til temaet og viktigheita av digital innovasjon i ei verd som er i stadig endring. Det blir sett fokus på korleis destinasjonsselskapa kan bli datadrivne og bruke data og AI for betre innsikt, korleis framtidige reisande og opplevingssøkjarar finn informasjon og bestiller, og korleis ein sikrar at innhaldet og profilen til reisemålet faktisk når fram når AI styrer marknadsføring, sal og booking.
Korleis kan destinasjonsselskapa konkurrere i ei tid der dei internasjonale AI-selskapa tek større og større eigarskap til informasjon, kundar og sal?
Denne seminarserien på 4 delar er ein del av ei satsing som EDIH Oceanopolis og det nasjonale reisleivsnettverket NDBR har gått saman om for å løfte kunnskapen og konkurransekrafta til norske reisemål gjennom eit felles kompetanse- og utviklingsløp. Dei digitale seminara er opne for alle organisasjonar som har ei rolle som destinasjonsselskap i Noreg.
Kven: Målgruppa for dette kurset er tilsette i destinasjonsselskap og tilsvarande.
Når: Fire digitale samlingar i perioden 2. september – 28. oktober 2025
Kva: Korleis kan digitalisering og kunstig intelligens gje betre tenester, smartare drift og nye inntektsmoglegheiter for norske destinasjonsselskap? Gjennom fire samlingar får du kunnskap, innsikt i digitale verktøy og konkrete case – frå moglegheit til implementering.
Læringsutbyte: Innsikt i korleis destinasjonsselskap kan bli datadrivne og bruke AI – kunstig intelligens – for betre tenester og gjesterelasjonar, innsikt og analyse, vekst og auka produktivitet, berekraftig drift og ressursutnytting, og ikkje minst gje økonomiske gevinstar.
Påmelding: påmelding via Checkin. Deltakarar får tilsendt lenkje til den aktuelle samlinga i forkant av kvar samling.
Digital Launch blir tilbydd med 100% rabatt for både SMB, offentleg sektor og Midcaps. Ta kontakt for meir informasjon.